Friday, 11 March 2011

Terlupa lagi..

Standard perangai manusia.. dan dipanggil pun manusia.. Mesti banyak karenah dan comfirm ada2 aje yang tak kena dengan life diorang..

Merenggek sana.. Merunggut sini.. Itu salah.. Ini tak betul.. Itu tak puas hati.. Ini nak komplain.. Ape2 je le atas segala kejadian yang diorang tidak senangi.

Memang tak pernah puas dengan keadaan dan apa yang ada. Kekadang aku pun tension degan life aku yang kekadang best.. kekadang lak tak best.. hehe..

Standard la.. aku pun manusia. Jadi dengan pelbagai keadaan dan situasi sebegini yang terpaksa kita tempuhi, mengapa tidak kita katakan saja Alhamdulillah???

Mengapa kita tidak redha atas segala pekerjaanNya??. MasyaAllah.. Kekadang aku pun terlupa...

Ya Allah.. Ampunkanlah dosa hamba mu ini yang sering lupa atas kebesaran mu.. amin..:)

2 X:

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

sy pon manusia...heeee

sang gOomaLL said...

bermakna kamu pun mcm saya juga.. heheheh

Post a Comment