Friday, 25 March 2011

Lumrah..


Kalau aku berkuasa kan best.. ikut suka aku nak buat apa.. Hak orang jadi hak aku. Dan hak aku, memang lah hak aku..


besar kuman pun tak jatuh ke tangan korang.. hehe.. Apa korang peduli..? Kalau aku kata mesti dikota.. Kira bicara tak payah ambil kira pun tak apa.. Kroni-kroni, balaci-balaci aku, mesti kene angguk dan jilat.. kui kui kui.. Lumrah kehidupan.. Percayalah, ragam manusia "tetap sama". Cuma insan saja yang berbeza..

2 X:

Mutalib attholib said...

Hahaha.. kejujuran memang pahit... Tapi itulah lumrah manusia..



ps: Nasib baik kau naruto.. hehe

Sang GOomaLL said...

no body perfect.. hnya kejadian manusia je yg perfect..

ps: dah lame x tngk cite kartun naruto sebernarnya.. hehe

Post a Comment