Friday, 17 December 2010

Mimpi ~


Mimpi? Adakah mimpi ini adalah mainan tidur semata-mata ataupun ia ada kaitan dengan kehidupan kita?? Kalo nak ikutkan memang banyak story pasal mimpi ni, Tapi gua malas nak story..

Gua cuma nak story skit je pasal mimpi gua dengan life gua.. Paling tak best kalo gua dapat mimpi yang membawa keuntungan.. Contoh jumpa duit atau orang kasi duit.. atau apa2 je la yang membawa keuntungan.. tak termasuk mimpi no 4 angka.. hehe

Kalo gua dapat mimpi pekara-pekara yang membawa keuntungan, alamatnya.. keesokan hari nya.. tak pun lusa atau tulat.. gua tentu akan mengalami pekara-pekara yang melibatkan kerugian.. Pekara-pekara yang melibatkan kewangan dan apa2 je la yang membuatkan gua mengalami kerugian yang tidak dijangka-jangka. isk isk isk..

Tapi lain pulak hal nya.. Kalo gua dapat mimpi pekara-pekara yang membawa kerugian, alamatnya.. kalo tak esok, lusa.. tak pun tulat.. Gua tentu akan memperolehi faedah atau keuntungan yang tidak dijangka ataupun sangka.. hehe.. apa2 je la pekara.. kewangan ke.. janji ia memdatangkan faedah dan keuntungan pada gua.. hehe.. Betol! gua tak tipu..!! Dah lama gua kaji dan buat analisis tentang mimpi-mimpi gua ni.. misteri sungguh rasanya hehe.. hurmm.. Apa2 pun gua tak suruh korang pecaya 100% dengan story mimpi gua ni.. Just ingin berkongsi.. Erm.. Atau pun, mungkin mimpi yang gua alami dan berkaitan dengan life gua hanyalah secara kebetulan semata-mata. Wallahualam..


1 X:

Zampeada said...

klo ko mimpi kena langgar keta cam ne?

Post a Comment