Sunday, 06 February 2011

Terlebih sudah.. hehe

Kalau dah terlebih cakap, semua pekara kita nak cakap. Orang cakap benda P, kita pun pakar jugak dalam benda P. Bila orang cakap pasal Z, mak ai..!! kita pun sama pandai jugak dalam pasal Z.. Pendek kata, kita nih memang pakar dan advance dalam semua benda dan pekara.. Tapi kadang-kadang tu kita tak sedar yang orang naik muak dan fedup tengok kita bercakap dan membebel ntah apa-apa.. Berhati-hati la kalau nak bercakap dalam sesuatu pekara atau benda yang kita kurang arif.. Dalam kata lain, benda yang kita tidak tahu.. Nanti kalau dah cakap terlalu banyak tembelang yang kita simpan selama ini pun boleh pecah.. Satu planet boleh hidu..

*sekadar ingatan untuk diri sendiri

1 X:

Mutalib attholib said...

walau tertulis: '*sekadar ingatan untuk diri sendiri', namun rasanya ia ditujukan kepada seseorang... masakan panah tiada sasaran.. hehehe.. Mana-mana tempat kerja pun ada sahaja orang yang sebegitu.. Moga aku tak menjadi insan yang lupa..

Post a Comment